Apmācību programmas mērķi –
- Pilnveidot darbinieku specifiskās zināšanas un prasmes izmantojot dažādas intervēšanas tehnikas HPP darba praksē;
- Saprast savu motivāciju darbā un padziļināt prasmes izprast klienta motivāciju;
- Uzlabot psiho-emocionālo noturību darbā ar klientiem - atkarību vielu lietotājiem, kā grūtajiem klientiem.
Mērķauditorija: Speciālisti –...
Kursa apjoms: 1 apmācību diena 8 akadēmisko stundu garumā.
Noslēgumā: MC „Izaugsme” apliecinājums par dalību 8 akad. st seminārā.
Dalībnieku skaits: 20 personas
Programmas autore un pasniedzēja: Ruta Kaupe (MBA)
Biedrības "DIA+LOGS" valdes priekšsēdētāja, apmācību vadītāja ar 15 gadu stāžu, RTU, Rīgas Biznesa Institūta biznesa vadības maģistrante. 14 gadu praktiska pieredze HIV profilakses un kaitējuma mazināšanas programmu un komandas vadīšanā, jaunu pakalpojumu ieviešanā un monitoringa darbā.
9 gadu pieredze kā “Komunikāciju Akadēmijas” lektorei-konsultantei menedžmenta, pārdošanas un klientu apkalpošanas jautājumos. Praktiska pieredze apmācību programmu izstrādē un īstenošanā, balstoties uz personisko pieredzi pārdevēju kolektīva, individuāla uzņēmuma, kā arī sociālo pakalpojumu sniedzēja - centra vadīšanā.
Agita Sēja
Biedrības "DIA+LOGS" HIV profilakses un sociālā darba programmu koordinatore.
Sociālā darba maģistre, geštaltterapeite. 13 gadu praktiska pieredze darbā ar narkotiku lietotājiem.
Jūsu ieguvums:
- pārskats par teorētiskā un praktiskā menedžmenta atziņu pielietojumu profesionālajā ikdienā,
- menedžmenta lēmumu sasaiste ar praksi sociālā darba iestādēs,
- padziļināta izpratne par sevi, kā vadītāju.
Semināra programma:
11:00 – 11:30 Iepazīšanās. Ievads: Vadības būtība, mērķi, uzdevumi
11:30 – 12:20 Vadības darbs – realitāte ikdienā. Kādas prasmes vairo vadītāja efektivitāti?
12:20 – 13:00 Vadības efektivitāte – kopīgais un atšķirīgais uzņēmējdarbības un sociālā darba vidē.
5 K lietu īstenošanai un 10 soļi efektīvai konkrētu projektu vadībai
13:00 –14:30 Vadītāja darba aspekti:
- Vadības stils: pašizvērtējums, vadības stilu dažādība, praktisks pielietojums
- Motivācija: izpratne par pašmotivāciju darbam
- Vadītāju panākumu atslēgas: pētījumi un prakse
14:30 –15:00 Pārtraukums
15:00 – 15:30 Sociālā darba iestādes vadītāja darba specifika.
15:30 –17:00 Komandas darbs
- Lomas komandas darbā: pašizvērtējums, Belbina teorija par lomām komandā, diskusija par praktisko pielietojumu
- 10 ieteikumi veiksmīgam komandas darbam
- 10 soļi sadarbībai ar „grūtiem” kolēģiem
- 10 soļi negatīvas uzvedības novēršanai (darbiniekiem)
Kopsavilkums. J&A. Apliecinājumi.
Metodika:
Interaktīvs, praktisks apmācību kurss, kas vērsts uz vadības teorijas atziņu sasaisti ar praksi. Kritiskās domāšanas pieeja un grupu diskusijas. Interaktīvas nodarbības ar lomu spēlēm, testiem, viedokļu argumentāciju. Praktiski piemēri un gadījumu analīzes. Individuāli ieteikumi.
Semināra izmaksas: 650,- EUR (organizācija, pasniedzēji, izdales materiāli).
Izmaksas ir bez PVN, jo biedrība nav PVN maksātājs.
Semināru organizē un vada:
Mācību centrs IZAUGSME (Biedrība DIA+LOGS, atbalsta centrs visiem, kurus skar HIV/AIDS)
Satekles iela 2C, LV-1050, Rīga; tel/fax +371 67243101
e-pasts: dialogs@diacentrs.lv; mājas lapa: www.diacentrs.lv
Vairāk informācijas: Ruta Kaupe, valdes priekšsēdētāja, mob. +371 29412855
Apmācību programmas mērķi -
- dot izpratni par atkarību un atkarīgu cilvēku personības īpatnībām;
- sniegt zināšanas par intervences metodēm (motivējošā intervija , uz risinājumu orientēta īstermiņa pieeja)
- uzlabot praktiskās komunikācijas iemaņas darbā ar klientiem - atkarību vielu lietotājiem, kā grūtajiem vai agresīvajiem klientiem.
Mērķauditorija: Speciālisti – sociālie...
Seminārs dos iespēju:
- noteikt savas personīgās robežas (spēles ietveros);
- uzzināt daudz jauna par sevi un savu saskarsmes stilu;
- saņemt dalībnieku atgriezenisko saiti un gūt izpratni par to, kā es izskatos citu acīs, kā mani uztver un kā viņi jūtās saskarsmē ar mani;
- izdarīt korekcijas tam, ko vēlaties mainīt sevī, iesākumā – metaforā, bet ļoti uzskatāmā veidā, lai pēc tam šīs vērtīgās atziņas pārnestu uz reālo dzīvi.
Mērķauditorija: Palīdzošo...
Apmācību mērķis. Pilnveidot sociālā darba speciālistu specifiskās zināšanas un prasmes darbā ar manipulatīviem un agresīviem klientiem. Attīstīt prasmes identificēt manipulatīvos, agresīvos klientus, mācīties izprast un atpazīt šos klientus, viņu personības iezīmes un uzvedības īpatnības.
Apmācību metodika: interaktīvas nodarbības ar īsām lekcijām (t.sk prezentācija ar slaidiem), grupu darbiem, diskusijām ar kopsavilkumiem, darbu pāros, vingrinājumiem, gadījumu analīzēm un testiem, 16 un 24 st kursā -...
Apmācību mērķis. Pilnveidot sociālo darbinieku specifiskās zināšanas un prasmes, pielietojot intervēšanas, t.sk., motivējošās intervēšanas, paņēmienus sociālā darba praksē.
Programmas īss satura izklāsts: Apmācības procesā tiks veicināta izpratne par sociāli-psiholoģiskām intervences pieejām un metodēm, to iespējām un praktisku izmantošanu sociālā darba praksē ar dažādām klientu grupām.
Apmācību mērķis. Pilnveidot sociālo darbinieku specifiskās zināšanas un prasmes izmantojot dažādas konsultēšanas tehnikas sociālā darba praksē.
Programmas īss satura izklāsts: Apmācību laikā tiks padziļinātas sociālo darbu veicēju zināšanas un attīstītas prasmes dažādās konsultēšanas tehnikās, uzlabotas komunikāciju prasmes, sniegts ieskats konsultēšanas specifikā ar dažādām klientu grupām.
Apmācību mērķis. Pilnveidot sociālā darba speciālistu kompetences un iegūt padziļinātas saskarsmes prasmes darbā ar klientiem. Praktiski apgūt tehnikas un prasmes jautājumu uzdošanā – tādu jautājumu uzdošana, kas palīdz attīstīt sarunu, radīt refleksiju un uzlabot saskarsmi.
Apmācību metodika: interaktīvas nodarbības ar īsām lekcijām (t.sk prezentācija ar slaidiem), grupu darbiem, diskusijām ar kopsavilkumiem, darbu pāros, lomu spēlēm, vingrinājumiem, gadījumu analīzēm un testiem, 16 un 24 st kursā -...
Apmācību mērķis. Pilnveidot sociālā darba speciālistu profesionālās kompetences konflikta risināšanā. Rast izpratni par dažādiem konflikta cēloņiem un tā risināšanas veidiem, palīdzot atklāt katra speciālista personīgo stratēģiju, izmantojot praktiskus konflikta risināšanas paņēmienus.
Programmas īss satura izklāsts: Mācību procesā tiks aplūkoti konfliktu cēloņi, veidi, konfliktā iesaistīto personu tipi, mijiedarbība, jūtu veidi un izpausmes. Tiks apgūtas konfliktu risināšanas metodes,...
Apmācību mērķis. Pilnveidot sociālo darbinieku zināšanas un prasmes izmantot uz klientu/personu orientēto pieeju sociālā darba praksē, vēršot uzmanību uz šādām pieejām: profesionālā – kolēģu starpā, un palīdzošā – starp klienta sistēmām.
Apmācību metodika: interaktīvas nodarbības ar īsām lekcijām (t.sk prezentācija ar slaidiem), grupu darbiem, diskusijām ar kopsavilkumiem, darbu pāros, vingrinājumiem, gadījumu analīzēm un testiem, kas interaktīvi palīdz veidot praktiskās iemaņas...
Apmācību mērķis. Sniegt zināšanas, izpratni un praktisku pieeju par darbu ar atkarīgām un līdzatkarīgām personām- attīstīt prasmes identificēt un izprast mērķgrupas personības specifiku un uzvedības īpatnības, klientu grupas problemātiku, mācīties tolerances un motivējoša atbalsta sniegšanas pieejas.
Programmas īss satura izklāsts: Apmācības procesā tiks aplūkotas atkarību raisošās vielas, to klasifikācija, atkarības vielu lietošanas ietekme uz cilvēka...
Apmācību mērķis. Sniegt zināšanas, izpratni un praktisku pieeju par darbu ar personām, kurām ir diagnosticēta hroniska saslimšana, onkoloģiska, infekcijas( HIV, C hepatīts), tuberkuloze u.c. slimības t.sk. par kurām personai noteikta invaliditāte, kā arī ar šo personu tuviniekiem, sociālā darba praksē . Attīstīt prasmes identificēt un izprast mērķgrupas personības specifiku un uzvedības īpatnības, klientu grupas problemātiku, mācīties tolerances un motivējoša atbalsta sniegšanas...
Apmācību mērķis. Pilnveidot sociālo darbinieku zināšanas un prasmes sadarbības veidošanā sociālā darba praksē. Attīstīt sociālo darbinieku spējas saskatīt sadarbības iespējas starpinstitucionālā un starpprofesionālā izpratnē. Mācīties saskatīt resursus sadarbībai visos sociālā darba prakses līmeņos (mikro, mezo, makro).
Apmācību metodika: interaktīvas nodarbības ar īsām lekcijām (t.sk prezentācija ar slaidiem), grupu darbiem, diskusijām ar kopsavilkumiem, darbu pāros, vingrinājumiem un testiem, gadījumu...